Friday, December 15, 2006



En snabb liten uppdatering om mannen i huset, han som jag antog var en gubbe. Han var ingen gubbe, han var en man i 35-årsåldern som luktade svett och hade nervösa ryckningar i högerhanden. Så att jag bodde i ett dårhus var ett helt korrekt antagande, känns bra. Jag bor på ett ställe lika säkert som ett korthus med en vettvilling som har lyckats infiltrera huset. Jaja, jag har i alla fall en sned vägg och en soffa, alltid något.

Nu till något helt annat, det här var mitt horoskop i City 13/12. Det här om något bevisar att horoskop enbart består av framslumpande ord i en halvt som halvt vettig följd. Hela upplägget känns faktiskt rätt kontroverst:

”Försök att bättra dig och be också om ursäkt för att du varit dum. Din väntar det bra och nu gäller det att du inte visar att du ångrar dig.”

Dessutom måste man ju undra vad i helskotta de kan mena med ”Din väntar det bra”. Vad kan man ersätta ”din” med så att det blir vettigt? Dag? ”Dag väntar det bra”. Vem är Dag i så fall? Och vad har han med mig att göra? Jag tror han försöker få mig i säng. Men det kommer han inte lyckas med, för nu har jag blivit varnad för honom! Där bet du allt i det sura äpplet Dag!

Jävla Dag, komma här och försöka ligga med mig liksom.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Och hur väntar man någonting bra?

15/12/06 02:23  

Post a Comment

<< Home