Wednesday, December 13, 2006

Cheers!



Igår så festade jag loss genom att titta på det enda som fanns på TV. Tankarna som slog mig var:

"Öh, jag kollar på damhandboll?"
"Varför är Danmarks lag så jävla mycket snyggare?"
"Hmmm, är dom verkligen det?
"Där hade vi ju en pingla"
"Fan, det här var ju rätt bra"
"Men för i helvete, DET DÄR VAR JU INTE EN UTVISNING!!!"
"KOM IGEN NU DÅ!!!"

I slutändan stod jag upp och jollrade för mig själv. Spektaklet slutade med att Sverige vann med hela 5 poäng, vilket tydligen var en bedrift. Detta hade jag inte en aning om, jag är mest fascinerad över att tempot var högre än när männen spelar och att skotten var minst lika hårda.

Med det sagt så rekommenderar jag er att komma in i julstämningen såhär när det är Lucia!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tack för julstämningen, måste ut och göra goda gärningar nu... :)

14/12/06 05:57  

Post a Comment

<< Home