Friday, November 17, 2006

Nu har det flippat helt



Suttit och lekt lite i paintbrush under dagen. Rudolf är onekligen bitter, vilket jag inte är. Det har florerat vissa rykten runt om i staden, dessa har nått ända till Shanghai. Dessa rykten säger att undertecknad är bitter. VADÅ BITTER?! Jag är glad som en lärka, skiner som en sol och lyser upp det mörkaste av miljöer. Om jag vore en lampa skulle jag inte vara lågenergi, det skulle behövas ett helt jävla kärnkraftverk för att driva mig! Jag är så glad och uppåt att jag får Bamse på uppåttjack att framstå som en ledsen björn. Så glad i hågen är jag, att allting är tipptopp och jag gör tummen upp 50% av min vakna tid! Tjohej och så vidare!

Nu till varför jag anser att världen förtjänar att vara som den är;
Jag hittade en intervju (läs chat) med en jävla stolle. Alltså, den här killen är så tragisk att om Shakespear skulle skriva en pjäs i dagsläget så skulle han få huvudrollen. Förhoppningsvis skulle han coola vippen i första scenen, antagligen som någon sorts martyr. När jag var i hans ålder (16 tror jag) så försökte jag komma på bästa sättet att slippa en lektion utan att det fick konsekvenser. Den här snubben är så blåst att han försöker bli känd på att vara ett rikspucko? Det funkade dock för Robinson Robban, men inte ens han kom upp i den här nivån av ointelligens. Och Robban har typ streakat Nobelfesten, det säger rätt mycket.

Ett guldkorn i intervjun (Var svårt att hitta) måste nog vara följande:

Emla92 säger: Till Sanna sa du att du var 'Mark in da motherfucking park' men nu är du bara 'Mark in da park'. Gillade inte tv4 det där motherfuckandet? (:

Mark in da park säger: jorå hehe, asså Mark In da muthafuckin' Park e bara ett rim på namnet, för det är och har allti varit Mark In da Park ;)

SEN NÄR RIMMAR MOTHERFUCKING MED PARK!? AAAAH! Panik! Inte bara panik, utan skogstokig, rent utav vild panik! Vore jag en struts skulle jag inte nöja mig med att stoppa huvudet i marken. Nej, jag skulle försöka gräva mig ned till jordens mitt bara för att slippa eländet! Hellre brinna i ett härligt hav av magma än att försöka utstå det man får göra här uppe med alla kändiskåta rackare! Förövrigt rimmar rackare på stackare, vilket antagligen var det jag menade.

OCH VARFÖR HAR HAN EN PRISLAPP PÅ KEPSEN!? Fan vad förbannad jag blir.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Från positvit till bitter igen...
men håller med om att du är mkt piggare idag än du har vart i veckan :)

synd för han att det inte syndes hur mkt hans säkert svidyra keps kostade

17/11/06 07:08  
Anonymous Anonymous said...

å tack för previewn på bilden...


fast egentligen så hatar jag alla som kan rita.. mest för att jag inte ens kan rita en streck gubbe utan att den ser sjukt onormal ut!!!

17/11/06 07:10  
Anonymous Anonymous said...

Ehm.
Du är helt klart inte nere med hiphopen, eftersom du inte förstår hur "mutherfuckin'" rimmar mer "park".

Allt går om man vill.

18/11/06 07:25  
Blogger Gustav said...

Hajja att jag hittade kepsen jag fick från Kayvan i nian? Bra flyt på det. Öh, nej... Jag är tydligen inte "hiphop"... Öh... Kräks vidare du!

18/11/06 19:42  
Blogger lord_mandrill said...

jag kände också en kille som hete kayvan en gång men det var på melanstadiet. han var fet och hade brillor. tror han var mytoman också. tuff snubbe från iran.

20/11/06 17:21  
Blogger Gustav said...

Mytoman, brillor och tjock... Sicket kap, haru hans nummer?

20/11/06 23:39  

Post a Comment

<< Home