Monday, October 02, 2006

Jag är inte död, sluta hoppas!













Dåligt med uppdateringar säger nå'n, jag säger att det inte finns några läsare och att jag borde sluta prata med mig själv. Nu kör vi, full rulle och spiken i botten. Nu ska vi se vad jag kan skriva om. Jag kan alltid säga vad jag har gjort de föregående helgerna, det är alltid kul att veta. I brist på annat så blir det så.

Förr förra helgen:
Fredagen vet jag faktiskt inte, tror jag fylleåt en kebab iallafall. Känns som så för jag kommer ihåg att lördagen inte var så rolig. Alla vet att fyllekebaber kan användas som vapen i krig.
"Är det någon som beställt kebab?"
"Näfan, men vad smaskens!"
"Hugg in grabbar!"
Nästkommande dag är alla fiender döda eller seriöst magsjuka. Funkar hur bra som hellst. Det eller så fryser man ner den och använder den som ett vanligt vapen om det uppstår handgemäng. Kebaber är bra för allt, så länge det gäller att skada någon.

Summering av nästkommande dagar: Lördag - Återhämtning, supande, Spitfire, efterfest i Skogås och hemma vid 9. Nästa fredag: Krökande, poker, skitsnack, sket i utgång och drog direkt på efterfest. På den efterfesten träffade jag en tysk, han var smått galen. Vännen jag kom dit med skulle hälsa och sa sitt namn, han förstod inte namnet. Så jag tänkte att jag skulle vara smart och säga "G" istället för mitt vanliga namn, detta resulterade i att han kallade mig Jill. VADÅ JILL!? Ser jag ut som en karl, går som en karl och beter mig som en karl så är jag bannemig en karl!!! Det finns ju tamejfasen ingen jävla anledning att förolämpa mig! Inte direkt så att jag har högklackat och läppstift. Kanske lite läppbalsam och en lätt foundation, men där går gränsen!!!
Förövrigt var jag döende på lördagen och kunde inte röra på mig, nästan som att kebaben hemsökte mig igen. Men det var ingen kebab inblandad, bara en jävla massa sprit (chokladdrinkar) som tysken lurade i mig. Mums, choklad.

Jaha, ska jag skriva något annat tro? Nä, det här får vara nog för den här gången, kände bara att en uppdatering var på sin plats. This is Jill signing out.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fantastiskt innehållsrikt och utvecklande inlägg. Applåder! Applåder!

2/10/06 10:14  

Post a Comment

<< Home