Friday, September 01, 2006

Men för i h...!


Alltså, jag har suttit och plitat med bilder till höger och vänster typ halva dagen. Sen när jag ska uppdatera med dem så går allting åt helskotta. Jag fick lägga upp två, sen tog det stopp. Vad är det för jävla skit? Dessutom klämde jag nyss pungen (fråga mig inte) och har inte fått i mig nå'n lunch. Fredagen börjar ju helt fantastiskt bra! Pricken över i:et lär ju i och för sig vara att jag ska till optikern imorgon klockan 10:30.

"Dina ögon är lite röda?
"Spft, hhl sch vnn"
"Ursäkta?"
"Sprit, öl och vin säger jag!"
"Ok..."
"Fine, en kebab också"

Mina festplaner för kvällen kommer inte rubbas även fast jag ska upp i ottan. Optikern ska få lida såsom jag har lidit för att hon gav mig ett par linser från andra världskriget! Jag ska vara svårundersökt imorgon! En liten mixtur av barnslighet och storhetsvansinne är en bra kombination, det kan man säkert komma långt med.

Jag har inget internet hemma och här på jobbet verkar jag ju inte få uppdatera. Kort om folk per usual så man måste jobba arslet av sig. Inte heller hjälper det att jag har sjukt ont mellan benen just nu. Tror jag går och röker och funderar på om jag ska slå tån i en stol så jag får en annan smärta att fokusera på.

Kul festplaner man har förövrigt, alkohol och kebab. Great.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home