Friday, August 25, 2006

Jag har en plan


Finns mycket att säga om planer. Första saken är nog att det måste vara oerhört svårt för en utlänning att lära sig svenska, just på grund av planer. Mycket annat också, men planerna är en grogrund för jävelskapen som är det svenska språket. Det finns alltså ett plan, en plan och en plan. Alla med olika betydelser, hur fasen ska man kunna hålla reda på allt sån't? Dessutom är det ganska likt ordet "banan".

Precis som Sickan så har jag en plan. Sickans planer är dock snäppet mer intressanta än mina. Det jag gjort är att jag tänkt lite och kommit fram till att det som "signifierade" min "originella" blog var bilderna. Ja, jag gillar ", han är stabil och jag ska gifta mig med honom när jag blir stor. Problemet med bilderna är att jag inte har orkat producera dem på ett tag nu. Orkat har jag nog gjort, men jag har ej haft tid eller ideer. Men nu så, nu har jag som sagt en plan! Fast till skillnad från Sickan så är min plan relativt simpel, den involverar varken plastankor, 3 ton sprängmedel, en burk play'do eller en pokemon figur. Nej, jag ska helt enkelt göra en låt i bildform. Inte så mycket en låt som en vers, men ändå.

Otroligt intressant att läsa om detta kan jag tänka mig. Jag har skickat ut ett memo till företaget och det finns även en mailinglista att skriva upp sig på om man vill ha mer information. Det här är så pass intressant läsning att det är en hel armé av intressesmurfar som gör intressegester i form av bakåtvolter. Intresseklubben som så många verkar vara med i har säkerligen slut på papper, så mycket har de antecknat. Om det fanns ett intresseland skulle detta inlägg vara deras nationalsång. Fanns det en union av intresseländer skulle inlägget vara tryckt på flaggan och symbolisera välfärd. Alltså, det här inlägget var så intressant att mupparnas manusförfattare slutade röka sin joint för en sekund för att kunna greppa alla vettigheter som har nämnts. För att summera så har detta inlägg varit ett av de ointressantaste inläggen som någonsinn har skrivits. Om någon, mot förmodan, fortfarande läser vill jag bara säga: Starkt jobbat, du är en hjälte i min bok!

Tog bort massa skräp som stod här innan. Det kan jag göra, för att jag är ganska tuff. Sådeså.

1 Comments:

Blogger Gustav said...

Ibland klaffar det inte, uppdaterar från jobbet och blir störd vart 20:e sekund. Lackar ju harmynt. Glömmer bort vart jag var och vart jag ska, typ som orienteringen i Liljan skogen när man var liten. Förövrigt: Sluta jiddra, börja trolla, vi ska handla kläder sen. (Bara under denna kommentaren har jag tabbats ut 6 ggr).

25/8/06 05:19  

Post a Comment

<< Home