Saturday, August 19, 2006

Nnnnngh


Så var det lördag igen. Kom hem runt 5 snåret på lördagsmorgonen, var en pokersession som hade spårat till att bli en hemmafest. Mycket bira och mycket fattigare är nog en fin summering av kvällen. Frågade dessutom en tjej om hon hade slutat vara lesbisk. Bi hette det och hon föredrog tjejer. För att citera allas vår Alban "Det är stabilt", skulle jag också göra om jag var av motsatt kön. Fast tjejer är i och för sig oerhört kluriga, så kanske inte, vore nog lättare åt andra hållet. Om jag var tjej skulle jag antagligen se ut som en hårig apelsin, ganska negativt.

Efter att jag förlorat mina pengar (Tack för att jag fick låna pengar Simon, de var väl använda!) så började jag och en polare lira lite gura. Inte en riktig gura, jag kan inte spela för fem öre. När jag spelar låter det ungefär som en epeleptiker som spelar trummor, otakt och helt fel. Vi lirade "Rock Star" till Sony, jävla ös. Efter ett tag tröttnade dock folk på våra rock dängor som var ur takt och satte på vettig musik. Sen kom damerna, sen gick jag in i dimman. Bra kväll.

Nu sitter jag här hos en vän och dricker min bacardi med cola. Smaskens är nog det första ordet jag kommer att tänka på. Tre stycken har gått för att äta pizza och två diskuterar slagsmål. Jag är ungefär lika bra på att slåss som en smått retarderad Leonardo Di Caprio i rullstol, eller en person som har så korta armar att han ser ut som en T-Rex (En så'n där sjukt flummig dinosaurie som har armar som inte är till för något). Så jag håller mig utanför diskussionen.

I dag är jag sjukt het, ser ut som ett dött djur av något slag. Antagligen som en hamster som hårfönats till döds.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home