Monday, August 14, 2006

15:e - Snart löning



I dag kommer det bli en helt strålande dag! Jag känner det på mig. Förvisso säger mitt horoskop att min dag kommer vara sämst, men det gör det alltid. Skorpionens horoskop lär vara det sämsta, var dag så är det något jag ska reta mig på eller undvika.

"Köp inte en lott, du har otur"
- Tack för tipset, tänkte satsa på lottoraden 13131313. Vänta, dom drar väl bara en 13-boll per gång? Shit, jag e körd!

"Din hamster kommer att dö"
- Men... Jag har ingen hamster... Och hade jag en skulle den redan vara död med tanke på att mina blommor dör ett par gånger i veckan på grund av misskötsel.

"I dag är en bra dag att hoppa från skatteskrapan"
- För att min hamster dog? Som jag inte hade? Nice try mr Horoscope!

"Träffa inte nya människor idag, du kommer bara irritera dom"
- Men helvete då, jag ska ju på speeddating.

"Om du tänkt festa, stanna hemma - annars dör din hamster"
- Attans, jag som var partysugen. Men Leffe, min icke existerande hamster, har tydligen invändningar.

Ovanstående horoskop är självklart fiktiva, men det summerar nog skorpionens livsstil enligt City, tidningen för alla förutom de som inte bor i Stockholm. I morse försökte min mousse ta livet av mig, per usual. Jag var en halv sekund ifrån att använda den istället för raklödder. Gilette, the best a man can get.

Hade tänkt att ta upp vettiga saker, såsom flatlöss i mustachen eller ögonbrynen, men istället fick jag upp ögonen för allas vår härliga Linda! Hon har fått en sida i City! Jojomen, Madame FakeTits ger sig inte i första taget! Hon vill tydligen gå ut sin 2 åriga linje på gymnasiet. Senast jag undersökte saken så gick man 3, men hon fick nå'n specialare, hon är trots allt en pluggis nuförtiden. Statsvetenskap är det hon vill plugga, toppen, till 2009 kan hon tydligen alltså ha gått ett helt år statsvetenskap! Fan, då kan hon mer än mig och jag kan absolut ingenting så det säger inte speciellt mycket.

Hon ska tydligen bli EU-parlamentariker.
And I quote "Målet är väl att vinna EU-valet, typ komma in i EU-parlamentet"
Tycker vi skickar henne på en gång, varför vänta? Då blir vi av med henne plus att Norge antagligen kommer förklara krig och ta över Sverige. Oljepengar here we come! Två flugor i en smäll som det heter. Jag ska dock inte skjuta kulspruta i en telefonkiosk, jag är inte speciellt intelligent alla gånger. Men jag försöker inte bli EU-parlamentariker och om jag skulle det skulle jag inte använda ordvalet "typ" i en politisk intervju. Möjligtvis "bajs", men inte "typ". Hon ger mig iallafall något att skriva om, men detta på grund av att andra tycker att hon är värd att nämna. Egentligen bryr jag mig inte.

Meanwhile, in the land of I don't give a crap, Gustav takes a nap.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home