Sunday, August 13, 2006

Aggressivitet



Jag är något oerhört trött på en massa saker. Jag är trött på att bli missförstådd, jag är trött på varje gång Moderaterna tar över makten så har Sossarna förstört landet så pass successivt så att när de väl kommer till makten går allt åt helvete. Jag är trött på att dumma människor ska få som de vill och jag är trött på att det är tabu att vara snäll. Jag är trött på faktumet att jag inte har tid till att göra det jag vill och jag är förbannat jävla trött på att folk har fått för sig att det är socialt acceptabelt att behandla andra människor som djur.

Nu har jag gnällt tillräckligt mycket, eller vänta, nej det hade jag inte. Djurgården suger så mycket jävla dase just nu, så att om de fick betalt för blowjob skulle de kunna betala alla spelarna 2 gånger så mycket i lön. Så jävla bra suger dem. Jag är förbannad över faktumet att Unika Partiet har fått för sig att komma till makten 2009, samma år som Linda går ut gymnasiet. Jag är så innifjorden förbannad över att offer inte behandlas som offer, utan som skyldiga. Jag är så innihelvetes arg över att folk som ljuger står över de som talar sanning. Faktumet att klockan 19 betyder att TV blir "barnförbjudet" hjälper inte mycket det heller.

Ta Big Brother som exempel, det satte igång klockan 19 så vitt jag vet, kanske tidigare. Det enda som de gör inne i det där jävla huset är att visa brösten och supa. Vissa är faktiskt halvt som halvt intelligenta, men dessa blir utröstade. Inte kul TV heter det. Nähä, ok, så för att vara socialt acceptabel så måste jag vara en promiskuös idiot som inte vet vad 1+1 är? Jävla bra förebilder vi har nuförtiden, inte konstigt att jag skulle tjänat mer på att gå på bidrag än att arbeta som telefonintervjuare.

Om nå'n undrar varför jag är så här så är det bara för att ibland, mycket sällan, blir jag förbannad. Det tar flera olika faktorer till att göra mig förbannad och alla dessa har nu träffat "bulls eye". Djurgården förlorade, folk missförstår mig, snart kommer den vackra utsikten på jobbet att bli mörk plus att jag tamejfasen inte fått köpa kläder i helgen. "Jag är bakis" löd det.

Jag reserverar ovanstående text för förändring då jag kanske inte står för skiten längre efter att jag slutat vara så oerhört jävla utom mig av ilska. Men ibland är det bra att ventilera. Förövrigt så är koalor oerhört söta. Men de är förbannat tråkiga. Deras livscykel går helt seriöst ut på 80% sömn, 15% ätande och 5% sociala aktiviteter.

Jag har sett koalor, jag hade tydligen tur att en av dem gick på muggen. Fantastiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home