Saturday, August 12, 2006

Snabbis



Alright, en snabb uppdatering. Tror fonten har bytts, men jag orkar inte bry mig. Jag har inte skrivit idag på grund av att när jag vaknade så var jag inte direkt "on top of my game" som man säger. Jag låg och var döende i min soffa, sen gled jag ut och åt frukost med polare och fastnade hemma hos en av dem. Där sitter jag nu och har inte den blekaste om vad fan jag ska skriva om. Jag kan säkert klaga på nå't.

Läste i tidningen att vår nya statschef (Linda) har börjat plugga igen. På gymnasienivå. I samhällskunskap. Helt seriöst, den helt vanliga svennen (som modellar och visar brösten) är tydligen emot kvinnobilden dessutom. Bra att hon har bidragit till den på alla jävla fronter. Varför a sudden change of heart? Oh, oh, oh, jag vet! För att hon nuförtiden ser ut som en knarkande grodan Boll. Dessutom är hon korkad, stackars tjej.

Var på Blue Moon igår, tänkte "Jag ska vara bussig och köpa sprit till en dam". Jag beställde 2 bira och en vodka cranberry (flavor of the month, tack Baetsman). Det jag fick var dock 2 vodka cranberry. Så jag var tvungen att stå på dansgolvet med en rosa drink i handen, kändes sådär va? Needless to say så gick det inte så bra som man kan tro. Dessutom tappade jag bort alla runt kvart i två, så det var bara att röra på fläsket och gå hem. Tacksamt, var trots allt D-rak.

Nu visar tjejen brösten i "American Beauty", måste alltså sluta skriva genast och råstirra på TV:n. Fred ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home