Wednesday, August 23, 2006

The perfect storm

Nu skvätter det i galoscherna! Jag känner mig nästan som George Clooney i filmen med samma namn som rubriken. Det regnar ju så mycket att man blir smått orolig över att Östersjön ska svämma över. Alltså, i morse när jag simmade över Vasaparken påväg till jobbet så var jag mer oroad över att jag inte hade en roddbåt än att jag struntat i paraplyet. Vågor höga som hus überalles och jag tror jag skymtade en och annan hajfena. Mina skor blev blöta och min frisyr förstördes. Nä, skojar bara lite. Som att jag skulle ha en frisyr? Jag ser ut som om någon har häftat fast "Cousin It" från Adams Family på mitt huvud.

Det här med porrfilm är tydligen på tapeten nuförtiden, fråga mig inte varför. Har ju funnits sen urminnes tider och jag trodde folk valde att ignorera faktumet att det fortfarande existerade. Oj så fel jag hade, här kommer Pippa Långstrump liksom! Rapport (nyhetsprogramet) lyckades tydligen visa lite tysk hardcore i bakgrunden när de snackade om valprogram och annat smått och gott. Jag har sett bilderna och jag skrattade högt när jag såg en guppande rumpa i bakgrunden under tiden som nyhetsuppläsaren läste upp sådan't han tyckte var viktigt. Tänk om han bara haft det i kroppen att vända sig om, peka på skärmen och skrika "Men vad F... Kolla grabbar, PORR!". Det skulle vart humor.

Film i all ära, men porrmanus är oslagbara. Förstår inte vem som kommer på dem och jag förstår verkligen inte varför någon får betalt för att lägga ner tid på att skriva ett. De flesta involverar nakna kopieringsreparatörer så vitt jag förstått. Ibland slänger dom in en rörmokare med häng ner till knäna, för vad jag kan tänka mig är till för "easy access".

Pizzabud "Hej, ni hade beställt en pizza!"
Naken brud "Jo, med extra penis."
Pizzabud "Det förklarar varför du spelar gitarr naken antar jag?"
Naken brud "Nä, det är för att rörmokaren och hans dansande apa precis gick."
Pizzabud "Ah, den med blöja?"
Naken brud "Precis."
Bomchickawickawickabomchicka, Pizzabudet klär av sig, Bomchickawickawickabomchicka.

Att någon är fett rik och har lyxvilla på grund av den industrin is beyond me. Räcker ju med att titta på "Big Brother" så har varje kåt tonåring sitt på det torra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home