Thursday, August 31, 2006

Håller med Götet



Sju bilder and still going strong! Fan, börjar bli lite problematiskt med att hinna med allting! Dessutom blir jag hunsad på jobbet. Helt seriöst! "Du, kan inte du öppna imorgon? Vad sägs om att stänga också? Känns bra? Tummen upp". Nä, det känns inte bra! Hinner ju inte med någonting! Men så är det när man har ont om personal, då får de snälla lida. Ja, jag är snäll. Vafan, jag är ju som bamse hög på pepparkakor. Helt seriöst, har ju snortat drösvis med snällpuder i mina dagar. Så snäll är jag.

Alltså, jag har inte tid att skriva något! Så jag skriver en tanke jag fick när jag läste om ett läkemedel (Så som jag läste det):

Azitromax
Filmdragerad tablett 250 mg

Vad används Azitromax för?
Azitromax används mot infektioner i könsorganen såsom klamydia och gonorré.

Graviditet
Begränsad erfarenhet av användning under graviditet. Rådgör därför med läkare vid mer än tillfälligt bruk av Azitromax under graviditet.

Amning
Det är okänt om Azitromax går över i modersmjölk. Rådgör därför med läkare före regelbunden användning under amning.

Måste kännas toppen att bruden man gjort på smällen har gått och fått klamydia, "måste varit filten vi satt på på cafét, jag lovar". Jo, det brukar låta så. Slampa. Ännu mer stabilt är det att modern till ens barn inte kan amma på grund av att hon käkar piller mot gonorrén hon råkade få när hon hade gruppsex i Thailand. Gruppensechs som man säger i Tyskland.

Det känns lite bättre att läkemedlet faktiskt används vid andra infektioner, så länge personen är allergisk mot penicilin. Nu har ni lärt er något. Rejoice.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vadå håller med götet? inte nog med att det är helt galet att du säger något sådant för första gången. Men vad menar du? mer en att jag alltid har rätt!

/götet

8/9/06 10:45  

Post a Comment

<< Home