Tuesday, August 29, 2006

In the land of the blind the one-eyed man is king


Jag har gått och blivit halvt som halvt "blind". Jag fick en repa på hornhinnan natten fredag till lördag. Så jag varken orkar eller kan uppdatera, det tar på krafterna ska ni veta. Om nå'n vill veta smärtan som kommer med en repa kan det beskrivas på följande sätt:

*Ett team av gruvarbetare har bestämt sig för att spränga ut en tunnel i ögat
*En vildsint smurf har satt sig på ögat och börjat hacka i jakt på guld
*En epeleptisk elefant har bosatt sig på ögat och bestämt sig för att hoppa studsmatta

Kort sagt, det känns som att det sitter fast en sten under ögonlocket. Ont som fan gjorde det iallafall, nu känns det bättre och jag sitter på jobbet. Ser med ena ögat, det andra (det med rispan) har ingen lins. Det bästa med det hela är att det "friska" ögat är rött.

Får ta det positiva med det negativa, det röda framhäver verkligen mina blåa ögon.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Simon luktar kiss

31/8/06 04:54  

Post a Comment

<< Home