Tuesday, September 19, 2006

Trötter



Det här med bloggande blir lätt lite klurigt när man inte har något internet hemma eller tid på jobbet. Dessutom lär alla ha snackat om valet på sina bloggar, vilket jag helt kommer skippa, känns som det kvittar iallafall. Alla vet redan vad dom tycker och det går inte att ändra på verkar det som, jämt var det iallafall.

Varför har jag inte uppdaterat måntro? Jo, för att absolut ingenting händer eller pågår någonsinn. Mitt liv är lika händelsefullt som alla andras, det vill säga att man går igenom samma rutiner om och om igen. Jag menar hur kul är det att läsa om Lisa, 24, som studerar och jobbar som telemarketer på fritiden? Hon skriver om att hon har köpt godis och att hon tänker äta räkor till frukost.

NÄHÄ, LISA? Berätta mer! När du rostar bröd, vilken grad använder du? Spelar dom där jävla graderna ens någon roll? Jag tror bannemig inte det, brödet blir bränt i vilket fall. Kanske bara är jag som är en sådan mästerkock. Eller ska du kanske gå till jobbet och surfa porr? Det vill jag dock läsa om, Lisas porrvanor lär vara hur roliga som hellst. "Kära dagbok, i dag så hittade jag amatörfilmen jag letat efter, "Done in sixty seconds", med Gustav i huvudrollen. Vilket min film skulle heta. Givetvis, varför försköna det? Är man en gud i sängen är man. Host.

Hur som hellst så såg jag en gräshoppa, det är dagens höjdpunkt och anledningen till att jag uppdaterar. Den här gräshoppan var stor, nu snackar vi King Kong. Alltså, han var så stor att han undrade om han fick låna mitt paraply, vilket han givetvis fick, jag tänkte inte gå en rond mot honom. Hajja storleken, om han var armerad med en kniv skulle han kunna råna en ICA-butik, utan snack. Tror det är han som ligger bakom de flesta mobilstölderna ute i Sollentuna.

Ska sanningen fram var han lika stor som min tumme, fast han var grön. Jätte grön. Det var läskigt.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ehnm det är minuter på brödrosten, inte grader? eller? jag kan iofs ha fel, fast eftersom min står på typ 4a, så tvivlar jag på att det är 4 grader.

28/9/06 21:51  
Blogger Gustav said...

Skoj att nå'n fortfarande besöker när jag inte uppdaterar!

Borde kanske börja...

Men vadå, rostar den i fyra minuter då?

29/9/06 02:10  

Post a Comment

<< Home