Thursday, May 10, 2007

Håll i hatten!



Läste i tidningen idag att min föregående favorit Özz Nüyen, eller hur i helvete han stavar, lägger ned att vara radiovärd på morgonen för The Voice. Jävligt tråkigt, men jag kommer inte sakna honom på grund av följande anledningar:

1) Han suger pung
2) Jag har lyssnat på programmet en gång. Då sög han pung
3) Jag trodde att han var påhittad, ett figment av min fantasi. Och han suger pung

Om ni undrar varför han slutade så var det för att han inte ville bli förknippad med något kommerciellt. Undrans vad han ska göra härnäst, som inte har med reklam att göra. Antar att han får nöjja sig med Söndagspassen på Norra Brunn, kanal ett och två eftersom de är de enda reklamfira sakerna som finns nuförtiden. Grattis världen!

Varför uppdateras det tro? Det vet jag inte själv, men det var länge sedan så jag tänkte göra ett hej hej hallå dagboken inlägg tills jag får tillbaka min gamla livslust som en gång speglades på denna imponerande tråkiga blogg.

Summering:
Jag har deklarerat på fyllan, blivit hockeytacklad på grus, moonat på nå'n klubb och varit allmänt odräglig på grund av absinth. Därefter har jag börjat på mitt nya jobb och ätit på Burger King, vilket resulterade i att jag mådde illa.

Vilket givande inlägg! Det verkligen sprudlar av inspiration! Briljans!

Var förövrigt C-cup som tvingade mig att uppdatera. Så skicka alla arga hat-brev till henne och inte till mig.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vem fan är C-cup? Så jag vet vart hot- och hatbreven skall skickas.

10/5/07 11:00  
Blogger DreSSinG said...

Ja vem tusan är C-cup? Jag vill inte skicka hat brev, jag vill ta mig en titt :)

1/6/07 00:35  

Post a Comment

<< Home