Sunday, March 25, 2007

Hej kom och hjälp mig

Anlände lite härligt till jobbet på måndagsmorgonen. Jag började först klockan 07:30, så jag fick lite sovmorgon. Helt seriöst, enligt min klocka där hemma (icke omställd) så gick jag upp klockan 5. KLOCKAN 5! Jag visste inte ens att det fanns ett klockan 5 liksom. Eller jo, i omvänd ordning vet man ju om att det finns. Det vill säga man vet att det finns när man går och lägger sig, men fan inte när man går upp!

Hittade ett par måndagsvideos som jag bara måste dela med mig av. Den första är featuring lite ryssar (tror jag). Det som jag finner oerhört lustigt är att de har en "leadsinger" som ser ut som Televinken. Det jag inte kan förstå är varför de andra i bandet, vilka inte sjunger, också ser ut som överkörda ökenråttor.


Till nedanstående säger jag bara: HERRE GUD!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home