Monday, March 12, 2007

Det går bra nu...

Har ingenting att skriva om då jag inte gjorde något under helgen och redan har klagat på torsdagen. Visst, jag var ute i fredags... Vad gjorde jag då tro? Ja just det, jag spelade poker med grabbarna för att få råd med ett busskort (kvällens stående skämt). Sedan gick vi ut... Öh... Jag dansade tror jag? I alla fall lite. Sen gick vi någon annanstans där jag typ... Hängde in min jacka. Var en rätt vettig kväll.

Jag förtjänade dock inte att må åt helvete fram tills klockan 18 på lördagen, det var då jag tog mig i kragen och drog över till en polare för att dricka och glo på Schlager. Visst, jag sa att jag inte gjorde något under helgen, men hallå? Minneslucka och Schlager kan fan inte räknas till att göra något. Det är ungefär lika roligt som att spela banjo för en gäng tondöva jävlar som försöker nynna med.
Går sjukt bra för min nya seriesida förövrigt, tänkte dela med mig av den överväldigande anstormingen av människor som strömmat dit.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du gör grymma seriefigurer mannen. Keep it up!

2/9/07 08:46  

Post a Comment

<< Home