Monday, February 26, 2007

Atchoo


Sitter och nyser som en vettvilling på jobbet, tror bestämt helgens vila inte har hjälpt speciellt mycket. Är dessutom rätt negativ över det mesta för tillfället, måste vara klimakeriet.

Har även inhandlat en ny jacka, den är stor som en dinosaurie size XL. Minst. Eller egentligen inte, men den går ju lätt ner över röven. Varför ska jag dölja den framkislade stenbumlingen liksom?

Jag köpte den med Simon på söndagen, sedan gick vi hem till mig och kikade på "Rockstar Supersofa" och intog kaffe intravenöst. Eller, jag önskar att vi gjorde det för jag var verkligen på gränsen till att somna ståendes.

Sedan åkte jag på äventyr och fixade och tricksade lite. Slutade med att jag kollade på "Poker Fejs" (Grattis Carl, Dressman har öppnat i Gislaved). Maken till skitprogram får man tamejfasen leta efter. Dagen slutade med att jag åt en knäckebrödsmacka efter midnatt då jag inte kunde sova.
Med det sagt tänkte jag lämna ett spår efter mig (anledningen till att jag uppdaterade) och det är följande grymma Just D låt;

Då får jag hellre sparken, tar en kasse till parken, slår mig ned på marken och öppnar en stark en.
Mäktigt.
Hittade även en annan gammal favorit. Good ol' Youtube!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Anledningen till att du nyser så jävla mycket på jobbet är att vi städade ditt skrivbord i fredags....

dina dammråttor fick flytta... separationsångest kanske det kallas :D

26/2/07 07:41  

Post a Comment

<< Home