Tuesday, February 20, 2007

Äntligen tisdag och så vidare


Har egentligen ingenting vettigt att skriva, fast jag var bara tvungen att uppdatera. Det finns så mycket sjukt upplaggt på internet att man inte kan bli chockad längre.

Om man såg en hamster som sydde kjolar på en fabrik i kina - Skulle man inte bli förvånad
Om man såg en enbent dvärg som har fått kåtslag och juckar mot oskyldiga nunnor vid ett kloster i Vadstena - Man skulle inte bli förvånad
Om man såg en indian som byggde en kanot utav fudge - ja inte fan skulle man bli förvånad.

Man har sett så jävla idiotiska saker att det börjar bli accepterat. Ta bara och kika på "Jackass" som bar väg för ett helt perverst skyfall av idioti. De häftar fast cigaretter i pungen och ber någon ont anande kille med förbundna ögon röka skiten typ. Om de inte har gjort det så har jag i alla fall gett dem en bra idé (oddsen att de läser min blogg, som är på svenska, är ofattbart höga).

Det sköna med detta är att det som sagt banat väg för en massa andra människor med en IQ som kan jämföras med en grävskopa som lider av driftstörningar. Jag menar, man har ju sett amatörer som satt sig i ett träd och tävlat i vem som kan såga av sin gren först. Hur jävla puckad får man bli? Eller den där nyheten jag läste idag... Om killen från Australien som hade hoppat i vattnet och brottats med en 1.5 meter lång haj, bara för att han kunde. Han vann förövrigt.

Det jag ska visa är dock inte idioti i sådan benämning att det är smärtsamt. Det är bara smärtsamt att titta på.

Finnar...

Dricker för mycket vodka...

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha, det sista klippet var ju sjukt roligt.

Hur fan råkar man surfa in på finsk humor?

21/2/07 03:35  

Post a Comment

<< Home