Thursday, March 01, 2007

Så sant som det är sagt


En fisk.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det här kan nog vara din bästa postning hittills. Bli inte bara en sån där fjantig bildblogg nu bara.

1/3/07 00:59  
Blogger Gustav said...

Simon;
Lägg ner med klagandet, var tvungen att uppdatera i brist på annat! Hinner ju inte när jag rullar på de tider som jag arbetar den här veckan! Imorgon är jag ledig, då kanske vi kan äta pizzor stora som Vatikanstaten och ha lite vild gruppsex med ett par norska dvärgar vid namn "Delilah" och "Bobo".

Eller så uppdaterar jag bloggen, låter lite vettigare.

1/3/07 01:15  
Anonymous Anonymous said...

"Det här kan nog vara din bästa postning hittills."

Jag förstår inte människor. Hur tolkar du det som klagomål?

1/3/07 01:23  
Blogger Gustav said...

För att:
1) Du är ett arsle, we've been through this.
2) Permanent sarkastisk
3) When in doubt, see point 1, 2 and 3.

Jag ska uppdatera med text imorgon. Tror jag. Kanske skriker lite på "Poker Fejs".

1/3/07 01:25  

Post a Comment

<< Home