Wednesday, March 07, 2007

Skrivarblockad


Som ni kanske har märkt, alla mina 3 utmärkta läsare vilka kanske fortfarande besöker den här sidan en gång varje fullmåne, så lider jag av skrivarblockad. Jag har ingenting att skriva om någonsin, det är bara för att jag verkligen inte gör någonting någonsin. Jag sitter inne lika mycket som Mike Tyson efter en praktfylla involverande 2 dammiga horor och en norsk dvärg vid namn "Pubis-Per". Därav upplever jag ingenting och har ingenting att skriva om.

Visst, jag söker lite arbeten nu och är på intervjuer, så något gör jag ju. Men det är inte direkt roligt eller festligt att läsa om. Det kan nog liknas vid en pungmassage utförd av en robot, ungefär så härligt skulle det vara att läsa om mina bravader på arbetsintervjuerna. För det enda man gör är att sitta och se glad respektive snygg ut. Jag är inte bra på endera, därav har det gått åt pipan.

Jag kan även klaga på 3 för att de inte porterar mitt nummer, men det är inte direkt en ovanlig upplevelse. Jag menar, tänk om jag kunde uppleva något roligt, såsom en häst vilken har lapat i sig tequila av misstag. Eller kanske en bäver i en möbelaffär, vad som helst!

Vad jag ville komma till var att jag har börjat blogga någon annanstans, och denna någon annanstans kommer bara att innehålla dumma bilder med punschiga punchlines. För att jag kommer fortfarande skriva om alla vansigheter i livet på den här sidan. Så det så.


Over and oot som de skulle sagt på kanadensiska.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ska bli mycket intressant att se huruvida du lyckas hålla igång den här sidan också. Men go comics, det är framtiden, tror jag.

8/3/07 02:00  

Post a Comment

<< Home