Tuesday, March 20, 2007

Grym helg


Herrejisses Amalia och så vidare vad jag uppdaterar mycket nu för tiden. Minst en gång varje fullmåne, det är inte helt illa. Dock är ju faktiskt madcomics rätt uppdaterat, vad stolt jag blir. Den kommer la säcka ihop precis som denna, men förhoppningsvis ska den lyckas hålla ett litet tag till.
Jag hade en fruktansvärt stekig (se kap.8 i Stureplansboken under "mest överskattade ord") helg. Jag har numera en vattenskadad mobil (varför får fortsätta vara ett mysterium) och ett par härligt sönderklippta jeans. Eller, hela grejen med jeansen är att jag faktiskt inte vet varför de är som de är. Helt plötsligt upptäckte jag att det var en stor jävla reva över vänstra skinkan. Ett mysterium om du frågar mig då revan är spikrak och ser kirurgiskt korrekt ut. Intruiging indeed.
Dessutom florerar det numera ett kort på mig, med bar överkropp, stekandes bacon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home