Thursday, April 12, 2007

Jag säger som Dogge: För det var fint väder!



Om det var så han sa förstås. Nu undrar jag lite, jag har inte vart här inne på drygt en vecka och helt plötsligt är allting uppochned. Det som har hänt är att bloggjäveln är på SVENSKA?! Jag menar inte det jag skriver, det har alltid varit på svenska. Förutom i vissa fall, såsom den gången jag försökte mig på att skriva en novell om nån snubbe och en minidvärg. Det är förstås en helt annan femma.

Det jag menar är självklart att alla knappar och allt skräp här inne (på burken, alltså i Internet... Vafan, ni förstår väl?) är på svenska. Det värsta är att de inte riktigt har lyckats med skiten, för att å, ä och ö ser helt skeva ut. Ser mer tyskt eller arabiskt ut om du frågar mig. Fast vad vet jag, jag kan varken arabiska eller tyska. Det enda jag vet är att tyska ska man läsa från höger till vänster.

Jag hade faktiskt tänkt att skriva något helt annat, men jag glömde bort vad det var. Tror det var om förra helgen, fast den är ju rätt långt borta nu... Så det känns ju helt värdelöst. Det jag insåg förra helgen är att jag börjar bli lite till åren. Tydligen behöver jag en obligatorisk "bakisdag" nuförtiden. Jag är fan helt satt ur spel under dagarna efter en blöt kväll, jag är typ som en koala på morfin. Eller en Zombie som tar en tupplur, kan man bli segare än så eller?

Det är ju dock fint väder, så nu ska jag ut på balkongen på jobbet och ta en cigg. Jag kanske till och med rockar loss med en kaffe.






Shit vilket ovettigt inlägg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home