Thursday, April 05, 2007

Glad påsk för bövelen!

Så ta och ge någon en kram, preferably not me! Om någon undrar så firar vi påsk för att jesus insåg att man kunde äta ägg. Det han gjorde var att han målade dem i glada färger och smaksatte dem med myrran som han fick i födelsedagspresent när han föddes. Det blev ett jävla kalas och han gjorde vatten till vin för att folk skulle bli på lyset. Senare, men ändå samma dag, blev han förådd av påskharen. Därför är han förevigt förbannad med att dela ut färgglada ägg till barn och människor med funktionshinder. Nu vet ni det.

Dessutom finns det gott om andra dårar här i världen. Med eller utan skägg så kommer de alltid att vandra runt på jordens yta utan att veta vad meningen med deras existens är. Förutom en grabb, smått vanvettig om du frågar mig, som vet exakt vad han vill och vart han ska. Han heter James Bond och bor tydligen i Småland. Han har sålt allt sitt smör och investerat i en riktig guldgruva. Ett museum! Om James Bond! Det är ju så fantastiskt att jag nästan bajsar på mig. Madame Tussauds släng dig i väggen! Det här är ju det bästa som hänt sedan åsnemuseet i Vällingby! Vilket tragiskt nog fick läggas ned. Inte ens hemsidan finns kvar.

Men nu jävlar har mitt liv fått en mening igen, nu har jag ju James Bond museet in the middle of fucking nowhere, östra Småland, att se fram emot!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha, lysande!

5/4/07 02:06  

Post a Comment

<< Home